نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

ارزش نشان تجاری
نقش برند بر رفتار مصرف کننده
چالش های برندسازی در آسیا
دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی
نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا
دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
دانلود مقالات مدیریتی
سستم همکاری در فروش فایل
فروش فایل

رفتن به سایت اصلی

دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی 

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

 

 چکیده:

 هدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های برندسازی آسیا می باشد. یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است. ارزش نشان تجاری یک ” اسم ، عبارت، طرح ، نشانه یا ترکیبی از این عناصر می باشد که تعیین کننده هویت یک سازمان خدماتی و متمایز کننده آن از سایر رقبایش می باشد.” و توسط عقل ، منطق ، حواس و احساسات مشتریان مورد قضاوت قرار می گیرد. برند یک حرکت ذهنی و روحی است که باید در ذهن مصرف کنندگان، خریداران، سهامداران، کارکنان و کاربران قرار گیرد. برندها دارای ماهیت اجتماعی هستند و آن برندی موفق است که افراد اجتماع نسبت به آن حس تعلق و مالکیت داشته باشند و آن برند را از آن خود بدانند .در بسیاری از بازارها، برند هویت ویژ ه ای برای یک محصول می آفریند و آ نها را به گروه خاصی از جامعه پیوند میدهد، در دنیای امروز و با گسترش اطلا ع رسانی هر حرکت و تصمیم گیری سازمان توسط برند آن سازمان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش نشان تجاری

نقش برند بر رفتار مصرف کننده

چالش های برندسازی در آسیا

 

 

 

 

مقدمه

شخصیت برند را هسته ی مرکزی و نزدیکترین متغیردر تصمیم گیری مشتری در هنگام انتخاب می دانند. (نصیری پور و دیگران ، 1389)در ادبیات کلاسیک اقتصاد، نیروی کار، سرمایه و زمین سه عنصر اصلی تولید و سرچشمه های اصلی ثروت به شمار می آیند. ولی این الگو قادر نیست که توضیح دهد که چگونه یک کالا با کارآیی، کیفیت و زیبائی مشابه به سه برابر قیمت کالایی دیگر به فروش می رسد.رویکردهای نوین بازاریابی این پدیده را با هویتی که برند برای مشتری دارد توضیح می دهند. یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است.

 

 

فهرست مطالب

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا 1

چکیده: 1

. واژگان کلیدی: 2

مقدمه 2

تعریف ارزش نشان تجاری 3

Buff , 2010 )) چارچوب شناسایی ارزش نشان تجاری 4

ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر 7

وفاداری به برند 7

روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند 10

منابع 20

 

 

  • روش های ارزیابی عملکرد و مدیریت عملکرد منابع انسانی

    روش های ارزیابی عملکرد و مدیریت عملکرد منابع انسانی سیستم های هوش تجاری روش های ارزیابی عملکرد مدیریت عملکرد منابع انسانی ارزیابی عملکرد مدیریت منابع انسانی در سازمان نقش ارزیابی عملکرد در فرآیند توسعه منابع انسانی سازمان ارزیابی عملکرد به…

  • بررسی تاثیر صله ارحام بر ارتباطات خویشاوندی

    بررسی تاثیر صله ارحام بر ارتباطات خویشاوندی صله رحم تاثیر صله رحم ارتباط خانوادگی تاثیر صله رحم ارتباط خویشاوندی بررسی تاثیر صله ارحام بر ارتباطات خویشاوندی دانلود مقالات علوم اجتماعی دانلود مقالات رشته علوم اجتماعی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پایان نامه رشته حسابداری و مدیریت با عنوان مدیریت سود

    پایان نامه رشته حسابداری و مدیریت با عنوان مدیریت سود مدیریت سود هموار سازی سود مدل ارزیابی مدیریت سود هدف های گزارشگری مالی دانلود پایان نامه رشته حسابداری و مدیریت با عنوان مدیریت سود سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

  • آزمون فرضیه read-across با بررسی اثرات ایبوپروفن بر روی ماهی

    آزمون فرضیه read-across با بررسی اثرات ایبوپروفن بر روی ماهی آزمون فرضیه readacross با بررسی اثرات ایبوپروفن بر روی ماهی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه داروی  انسانی موجود در محیط دارای یک پتانسیل برای اثرات نامطلوب بر موجودات غیرهدف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط مبانی نظری کیفیت ارتباط پیشینه کیفیت ارتباط دانلود مبانی نظری کیفیت ارتباط پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط ادبیات نظری کیفیت ارتباط پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط مبانی نظری در مورد کیفیت ارتباط دانلود…

  • بررسی و تشریح نظریه های تداعی گر از زیر مجموعه های نظریه های یادگیری

    بررسی و تشریح نظریه های تداعی گر از زیر مجموعه های نظریه های یادگیری نظریه های یادگیری تحقیق نظریه های یادگیری نظریه های تداعی گر تحقیق نظریه های تداعی گر مسایل یادگیری در انسان نظریه یادگیری اسپنس نظریه وابسته‌گرایی ثورندایک…

  • اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن در سطح بین المللی

    اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن در سطح بین المللی اشغال اشغال نظامی تحلیلی حقوقی از اشغال نظامی اشغال نظامی در اسناد بین المللی دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه حقوق بین الملل اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگارش برنامه بازاریابی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگارش برنامه بازاریابی مبانی نظری نگارش برنامه بازاریابی دانلود مبانی نظری نگارش برنامه بازاریابی پیشینه تحقیق نگارش برنامه بازاریابی ادبیات نظری نگارش برنامه بازاریابی فصل دوم پایان نامه نگارش برنامه بازاریابی مبانی نظری و پیشینه…

  • مدل ریسک اعتباری و رتبه بندی مشتریان حقـوقی بانک کشاورزی

    مدل ریسک اعتباری و رتبه بندی مشتریان حقـوقی بانک کشاورزی اعتبارسنجی ریسک اعتباری رتبه بندی مشتریان مدل ریسک اعتباری و رتبه بندی مشتریان حقـوقی بانک کشاورزی دانلود مقالات كارشناسی ارشد رشته مدیریت دانلود مقالات كارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات مدیریتی…

  • دانلود پایان نامه تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM

    دانلود پایان نامه تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM کدبرداری نرم دانلود پایان نامه کدینگ کانال دانلود پایان نامه سیستم OFDM انتشار چند مسیره بکارگیری اطلاعات کانال در کدبرداری تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM نقش کدینگ کانال…